JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Aby zamówić płótno, wystarczy wykonać następujące kroki: 

  1. Wybierz żądany rozmiar;
  2. Wybierz tło;
  3. Wprowadź liczbę imion, które chcesz umieścić na płótnie;
  4. Wprowadź imiona;
  5. Stworzymy spersonalizowane płótno i wyślemy je do Ciebie bezpłatnie w ciągu 4-6 dni roboczych.

SKĄD MAM WIEDZIEĆ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE?

Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności wyślemy potwierdzenie zamówienia i fakturę na podany przez Ciebie adres e-mail. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail od nas, sprawdź również folder SPAM.

JAK DŁUGO TRWA WYSYŁKA?

Drukowanie i wysyłka zajmuje zwykle 4-6 dni roboczych. Przed dodaniem produktu do koszyka pod przyciskiem „Dodaj do koszyka” zostanie wyświetlony szacowany czas dostawy.

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Wszystkie zamówienia dostarczamy bezpłatnie.

JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ PRZESYŁKĘ?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Spersonalizujemy zamówienie, a następnie zapakujemy je i wyślemy tak szybko, jak to możliwe. Gdy paczka będzie już w drodze, automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki.

JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?

Obecnie za zamówienie można zapłacić za pomocą karty kredytowej, Amazon Pay i PayPal. Naszym najwyższym priorytetem jest zapewnienie prywatności i bezpieczeństwa, dlatego w ramach naszych usług korzystamy wyłącznie z bezpiecznych i szyfrowanych systemów.

GDZIE ZNAJDUJE SIĘ SIEDZIBA FAMILYPRESENT?

Nasza siedziba znajduje się w Wiedniu w Austrii, a wszystkie nasze płótna są produkowane w Niemczech. Skupiamy się na jakości i dbamy o szczegóły, aby nasi klienci byli zadowoleni.